Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa 2

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =

                 

wychowawca grupy: Małgorzata Kociemba
                               Adrianna Cejnóg
                               

 

TEMATYKA KOMPLEKSOWA GRUDZIEŃ

1. ODWIEDZI NAS MIKOŁAJ
 
2. CZEKAMY NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA
 
3.  CZEKAMY NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA

 
 

PIOSENKA
,,Dzyń, dzyń Mikołaju”
 

Siedzę cichuteńko, patrzę na okienko,
poruszyły się zasłonki.
Chyba już go widzę,
chyba już go słyszę.
Zabrzęczały jego sanek dzwonki.
 
Ref. Dzyń, dzyń, dzyń Mikołaju święty,
dzyń, dzyń, dzyń przynieś nam prezenty.
Dzyń, dzyń, dzyń Mikołaju święty,
dzyń, dzyń, dzyń przynieś nam prezenty.
 
Co to, co to ,co to,
kto to, kto to, kto to.
Pan Mikołaj już się skrada,
Ojej! Ja się boję
Ojej ja się boję,
ale bać się chyba nie wypada.
 
Ref. Dzyń, dzyń, dzyń Mikołaju święty,
dzyń, dzyń, dzyń przynieś nam prezenty.
Dzyń, dzyń, dzyń Mikołaju święty,
dzyń, dzyń, dzyń przynieś nam prezenty.

 
WIERSZ
,,Choinka”
 Już w pokoju choinka zielona,
wielka, pachnąca pięknie ustrojona.
Bombki się błyszczą, lampki migotają, świąteczny nastrój wkoło wprowadzają.
Obok wigilia czeka na wszystkich,
tych z daleka i tych bliskich.
Gdy gwiazdka zaświeci
będzie radość dorosłych i dzieci.

 
Drodzy Rodzice!
Przedstawiamy cele i zadania wychowawczo – dydaktyczne przewidziane na miesiąc grudzień:

sprząta po skończonej zabawie;
bawi się zgodnie z innymi;
oczekuje na swoją kolej wypowiedzi;
dzieli nazwy na sylaby;
reaguje na hasło podczas zabaw muzyczno – ruchowych;
dba o zęby, samodzielnie je myje;
liczy poprawnie w zakresie 6;
układa życzenia;
śpiewa poznaną piosenkę;
odnajduje obrazki wśród innych;
wypowiada się na wybrany temat;
ozdabia bombkę razem z innymi;
układa i mówi życzenia świąteczne;
rozumie pojęcie ,,tyle samo'';
rozpoznaje niektóre przyprawy;
wypowiada się na temat obrazków;
posługuje się pojęciem ,,para'';
umie rywalizować;
lepi z masy solnej określone kształty;
bawi się w grupach i parach;
zna tradycję świąt Bożego Narodzenia;
odgaduje zagadki świąteczne;
wymienia atrybuty zimy;
tworzy zbiory równoliczne i nierównoliczne;
mówi co czuje;
rysuje zgodnie z poleceniem.