Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa 2

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 4 =

                 

wychowawca grupy: Małgorzata Kociemba
                               Adrianna Cejnóg
                               

 

TEMATYKA KOMPLEKSOWA STYCZEŃ

1. BAL KARNAWAŁOWY 
2. JUŻ ZIMA 
3. ŚWIĘTO BABCI I DZIADKA 
4. ZWIERZĘTA ZIMĄ
 

PIOSENKA
„Babcia i dziadek”
1. Babcia już od rana pięknie podśpiewuje,
Po domu się krząta, obiadek gotuje.

2. Dziadziuś na zabawę zawsze ma ochotę,
Zawsze uśmiechnięty i ma serce złote.

3. Muszę to powiedzieć, chociaż jestem mały.
Babcia jest kochana, a dziadziuś wspaniały!

4. Dziś jest Wasze święto, zaśpiewajmy chórem:
Babcia jest królową, a nasz dziadek królem!


WIERSZ
„Serce dla babci i dziadka”
Choć małe jeszcze serduszko moje,
To pełne miłości do dziadziusia.
W nim także miejsce jest babciu twoje,
Bo kocha Was przecież najmocniej wnusia.
Babciu i dziadku, najlepsi na świecie,
Laurki ode mnie dziś dostaniecie!
A w tych laurkach z serca życzenia:
Zdrowia, szczęścia i zadowolenia 

 
Drodzy Rodzice!
Przedstawiamy cele i zadania wychowawczo – dydaktyczne przewidziane na miesiąc styczeń:

Reaguje na hasło podczas zabaw muzyczno–ruchowych;
Dba o zęby, samodzielnie je myje;
Rozumie pojęcie ,,tyle samo'';
Rozwija pamięć mechaniczną;
Ilustruje gestem i ruchem;
Rozwijanie umiejętności słuchania i rozumienia muzyki;
Rozwijanie spostrzegawczości i koordynacji wzrokowo-ruchowej;
Porównuje liczebności zbiorów;
Rozwijanie sprawności manualnych;
Poznanie nazw i wyglądu ptaków, które nie odlatują na zimę;
Rozumienie konieczności dokarmiania ptaków;
Kształtowanie szybkości i zwinności;
Utrwalenie sposobu gry na instrumentach;
Reaguje na dźwięki muzyczne;
Szanuje prace swoją i rówieśników;
Wzbogaca słownictwo (karnawał, fajerwerki, serpentyny, maska karnawałowa);
Nabywanie umiejętności tańczenia w parze;
Nabywanie umiejętności swobodnego wypowiadania się na forum grupy;
Rozumie pojęcia mało, mały, dużo, duży, większy, więcej, mniejszy, mniej;
Nabywanie poczucia przynależności do rodziny;
Kształtowanie szacunku dla babci i dziadka;
Utrwalenie pojęcia para;
Klasyfikuje według koloru i wielkości;
Wzmacnianie więzi emocjonalnej z babcią i dziadkiem;
Poznaje bezpieczne miejsca do zabawy;
Wdrażanie do zabaw bezpieczeństwa podczas zabaw na śniegu;
Zapoznanie z pojęciem kula;
Posługuje się pojęciem ,,para'';
Umie rywalizować;
Mówi co czuje;
Rysuje zgodnie z poleceniem.