Przedszkole Samorządowe nr 19 w Piotrkowie Trybunalskim

Grupa 3

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 7 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 7 =
 
wychowawca grupy: Agnieszka Malczewska
                                        Danuta Matuschkiewicz
                                 
                                    
  
Tematyka na miesiąc maj
1. NA ZIELONEJ ŁĄCE
2. W KOSMOSIE
3. DZIEŃ RODZINY
4. PIĘKNIE SIĘ RÓŻNIMY
WIERSZ
„ Majowa łąka”

Majowa łąka kwitnie kolorami,
Pachnie stokrotką, błyszczy makami.
Motyl się bawi w chowanego z wiatrem,
Pszczoła nuci w rytmie jak katarynka starym.
Konik polny gra melodię wesołą,
Żuk przeturlał kulkę w trawie wesoło.
Dzieci na kocu leżą i słuchają,
Jak śpiewają ptaki i maj zapach dają.


PIOSENKA
Dla ciebie mamo świeci słońce złote
Dla ciebie na oknie usiadł barwny motyl
Dziś dla ciebie mamo płynął białe chmurki
A wiatr je układa w świąteczne laurki
Dziś dla ciebie mamo płynął białe chmurki
A wiatr je układa w świąteczne laurki
Dziś dla ciebie mamo śpiewa ptak na klonie
I dla ciebie kwiaty pachną też w wazonie
Dzisiaj droga mamo masz twarz uśmiechniętą
Niechaj przez rok cały trwa to twoje święto
Dzisiaj droga mamo masz twarz uśmiechniętą
Niechaj przez rok cały trwa to twoje święto


ZAPLANOWANE DZIAŁANIA NA MIESIĄC MAJ W GRUPIE DZIECI SZEŚCIOLETNICH
doskonalenie umiejętności czytania i pisania
rozwijanie kreatywności i umiejętności pracy w grupie
doskonalenie umiejętności przeliczania, dodawania i odejmowania
rozwijanie poczucia rytmu i pamięci ruchowej
rozwijanie kreatywności i umiejętności manualnych
wprowadzenie liter: H, h
rozwijanie wrażliwości plastycznej i muzycznej
doskonalenie umiejętności kodowania
rozpoznawania i podawania nazw figur geometrycznych
rozwijanie inteligencji emocjonalnej
kształtowanie umiejętności poprawnego wypowiadania się                                                                                                    
poszerzenie słownika czynnego
doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem
doskonalenie umiejętności klasyfikowania przedmiotów
rozwijanie sprawności motoryki małej
ustalenie norm i zasad funkcjonowania w grupie
wyrażanie szacunku do osób z najbliższego otoczenia
różnicowanie stron i klasyfikowanie